Czyszczenie i właściwości folii na pojeździe

0
2310
Jägermeister_Bus

Okleina na samochodzie a mycie pojazdu

Choćby najciekawszy projekt bynajmniej nie odciągnie oczu od faktu, że auto przez znaczny okres nie widziało myjni samochodowej. Umorusany, utytłany samochód, choćby najlepiej obrandowany, bynajmniej nie stanie się dla firmy pożądaną wizytówką. Automobiliści sami powinni zmuszać się do podtrzymania auta w higienie i metodycznie nie pozwalać mu się zapuścić. Fleet menadżer także ma na tę kwestię wpływ, regulując owe sprawy w doktrynie firmowej. Ma prawo wyznaczyć na przykład liczbę obowiązkowych odwiedzin myjni samochodowej w czasie danego okresu. Dopełnienie obietnic szoferów spośród rzeczonego rodzaju zadań łatwo rozpatrywać z pomocą GPS. – Układy nadzorujące służą bynajmniej nie jedynie do natychmiastowego dozoru lokalizacji zmotoryzowanych na mapie. Zapisują one przejazdy dodatkowo notują informacje o przystankach. W następstwie łatwo stwierdzić, czy zmotoryzowany odchaczył w konkretnym okresie wskazane adresy – mówi Karol Gierut z firmy EMGRAF S.A., z witryną pod adresem http://www.emgraf.pl/. Koszty myjni zwykle są płacone przez korporację, zaś przy należnościach można korzystać z kart zniżkowych. W pewnych przypadkach jednak, jeżeli z samochodu firmowego zatrudniony może korzystać w sprawach prywatnych, uchronienie czystości jest zupełnie w jego obowiązkach pracowniczych.

Działania reklamowe na pojeździe – kalkuluje się?

Dowolnie oceniając zastosowanie floty do celów marketingowych, nie da się zdementować, że wybierając ze wszystkich form reklamy samochód jest strategią nadzwyczaj ruchomą. Czy poprzez takie zachowanie jest wyjątkowo korzystną i rzeczywiście niedrogą? Oceniając jej koszt, warto mieć na uwadze, że za ową promocję płacimy tylko 1 raz, przy jej kreowaniu – za projekt plastyczny i wyklejenie aut. Cykl późniejszy jest na dobrą sprawę darmowy. Okleina reklamowa, lakonicznie mówiąc, propaguje się sama – przy jakiejkolwiek okoliczności, gdy firmowe auto jedzie w delegację. Brakuje tu należności za drukowanie albo za roznoszenie, emisję lub publikację w radiu, wydrukowanie na plakacie czy emitowanie jej w sieci. Nie trzeba wyszukiwać dróg jej dystrybucji oraz dodatkowo za nie ponosić opłaty – to identyczne drogi, które to i tak  przebywają szoferzy.